תשדיר בחירת הבלוגרים (בתי"מ) לבחירות 2009 !

"מותק, מותק – אני מופיע בטלוויזיה ביוטיוב !"
הכוהנת הלוחמת, כרמל (בלוגים) ויסמן, פירסמה לאוויר העולם את תשדיר הבחירות הראשון בישראל שמככב בלוגרים. אורכו כ- 4:15 דקות (ולסקרנים, אני מופיע בדקה 2:35)

וברשותכם אבקש – אנא הפיצו את הסרטון: בבלוגכם, בפייסבוק (דרך שורת הסטטוס וב"שיתוף"), בטוויטר, באי-מייל או כל אמצעי שלרשותכם.
למה לכם:

  • אם איכפת לכם מהתנועה-הירוקה-מימד – אז ברור שתפיצו.
  • אם איכפת לכם מתרבות האינטרנט – (ובהנחה שאין לכם התנגדות לתי"מ באופן עקרוני), אז הפצתכם את הסרט תסייע לקדם בארץ את המותג של "בלוגר". 
  • אם לא איכפת לכם משני הקודמים, אך איכפת לכם ממני – דעו שזה ישמח אותי לראות את התשדיר מופץ 🙂

 

וכמה קישורים להמשך:

7 תגובות בנושא “תשדיר בחירת הבלוגרים (בתי"מ) לבחירות 2009 !”

  1. הי טל, אני חושב שאולי כדאי שתוסיף קישורים לסרטון הנהדר של נמרוד אבישר בעניין, למי שמחפש דעה קצת יותר מנומקת בכמה דקות, ולפוסט "בעד" שלו שדן בנושא טיפה יותר באריכות.

  2. לא צריך להתיחס להערות שלי בעודף רצינות…. אבל האם זה לא נכון שאחד מהמאפינים של הפצה ויראלית "אמיתית" הוא שאין צורך לבקש מאנשים להפיץ?

  3. טל, זה מאוד מרשים שיש לכם כמה עשרות בלוגרים שתומכים בתי"ם. באמת. אבל זה נראה כמו עוד איזו אופנה. כמו הגימלאים של הפעם הקודמת. כמו כאיזו ברירת מחדל שנולדה ממיאוס כלפי המפלגות האחרות. פתאום, אחרי עשר שנים בפוליטיקה, גילוי הבלוגרים של תל אביב את אישיותו המלבבת של מלכיאור? ככה, בלי הודעה מוקדמת?

    אז נניח שתעברו את אחוז החסימה. מה אז? יהיו שם שני ח"כים? ואיך הם יצביעו בנושאים שלא קשורים לירוק? יש להם איזו עמדה על הסדר הקבע? על המשטר הכלכלי שרצוי להנהיג כאן? על הפרדת דת ומדינה? הרי חוץ מכמה סיסמאות המצע של תי"ם בכל לא מתייחס לנושאים האלה. ואם כבר להצביע בשביל ירוקים, אז למה לא להעדיף את המקור? כי ערן לא סובל את ויסנר?

  4. להגיד לך את האמת… אני חשבתי על זה הרבה זמן, ולכן אני יוצא בהצהרה – גם אני בעד התנועה-הירוקה מימ"ד. כולי תקווה כי עוד הרבה אנשים יצביעו לתנועה הירוקה מימ"ד. הגם שאני סקפטי לגבי מידת ההשפעה של הבלוגרים, ובטח לגבי המשקל האלקטורלי הישיר שלהם 😛

  5. מרק ק:
    1) לא אני שאשפוט.
    2) אני מסכים – יקבל יחס.

    3) אוקי, האם לדעתך אני צריך להסיר את הבקשה לחלוטין? או שאם אני אוסיף הסתייגות נוסח "אנא טירחו והפיצו את המסר רק למי שימצא בו עניין" – זה מספיק טוב ?

  6. שלושה ניטפוקים

    1. לקרוא לאלון דויד ושלומית ליר בלוגרים זו קצת מתיחה של האמת (זה כמובן קשור לשאלה הקיומית של מיהו בלוגר, כלומר האם כל בעל אתר שכתב אי פעם שתי מילים בעצמו הוא בלוגר).

    2. בלוגרים, בלוגרים, אבל אף אחד שירצה לקרוא את פניני חוכמתך 😉 לא יצליח להגיע לאתר הזה, לא מתוך מה שיש בסרטון, ולא ממי שמפיצים אותו …

    3. לדעתי האישית הבקשה שלך להפצה זה מה שמפריד בין אפקט ויראלי לספאם.

השאר תגובה