איך נרשמים לפייסבוק – מדריך למתחיל

אם נכנסת למאמר הזה סימן שעדיין אינך שייך ל-2 מליון הישראלים שכבר רשומים לפייסבוק. במאמר הקודם שלי הסברתי "מה זה פייסבוק", ובמדריך שלפניכם אני אתן את כל השלבים הדרושים לפתיחת כרטיס חדש בפייסבוק. במהלך המדריך אני מצרף פתרונות לבעיות נפוצות שעלולות לצוץ במהלך ההרשמה.

לנוחיותכם, הנה סרטון (באנגלית) שעובר אחר כל הצעדים הדרושים לפתיחת חשבון. ומתחתיו, הסברים בעברית.

ראשית צריך להכנס לאתר: www.facebook.com. בפנים ישנה תיבת הרשמה מצד ימין למטה.
אם נוח לכם יותר בשפה העברית, שימו לב שבתחתית הדף מופיעה המילה "עברית", אם תלחצו עליה אז כל הממשק של פייסבוק יעבור לשפה העברית.

מלאו את פרטיכם האישיים בתיבה: שם מלא (רצוי באנגלית!), אימייל, סיסמא, מין ותאריך לידה (זכרו – רק לבני 13 ומעלה מותר להירשם לפייסבוק).
אם אינכם רואים את כפתור ה"הרשמה" (או "sign up") עבור הטופס שהרגע מילאתם, נסו לבצע "ריענון חזק" ולמלא את פרטיכם מחדש.
"ריענון חזק" מבצעים על ידי שלוחצים על כפתור ה- SHIFT במקלדת, ומבלי לעזוב אותה לוחצים (עם הכפתור השמאלי של העכבר) על הכפתור לריענון מסך הדפדפן (הכפתור הזה שנמצא למעלה בדפדפנים).

אם עדיין אינכם רואים את הכפתור, או אם אתם לוחצים על הכפתור והוא לא נלחץ (או שהוא נלחץ, אבל לא רואים שום תגובה של האתר, או המעבר למסך הבא), אז מה שעליכם לעשות הוא לרוקן את המטמון ולמחוק את העוגיות (cookies) של הדפדפן. הנה שני מדריכי וידיאו כיצד לעשות זאת: הראשון מיועד לבעלי הדפדפן אינטרנט-אקספלורר, והשני מיועד למשתמשים בדפדפן פיירפוקס.

ווידאו המראה כיצד לנקות את קובץ המטמון שלך בדפדפן Internet Explorer של Microsoft:

ווידאו המראה כיצד לנקות את קובץ המטמון שלך בדפדפן Mozilla Firefox:

אם עקבתם אחר הצעדים המופיעים בסרטון, אתם כעת אמורים להיות מסוגלים להתקדם לצעד הבא בהרשמה.

בשלב הבא תעברו למסך המציג לכם שתי מילים שעליכם לכתוב בתיבה – זה כדי שפייסבוק ידע שאתם בן-אדם אמיתי ולא רובוטריק.
המשיכו למלא עוד כמה פרטים בפרופיל שלכם (תוכלו לבצע זאת גם בשלב מאוחר יותר).
כעת מלאו את פרטי המייל שלכם, כדי שפייסבוק יוכל לאתר חברים שלכם שכבר רשומים בפייסבוק – והתחילו לשלוח הזמנות חברות לאנשים שאתם מכירים.
בשלב הבא תוכלו להוסיף תמונת פרופיל עבורכם. זהו צעד חשוב ואני ממליץ שלא לדלג עליו כיוון שהתמונה שלכם בכרטיס הפייסבוק היא זו שמקלה על אנשים לזהות אתכם כשהם מנסים להבין מי הציע להם חברות.

הדבר האחרון שנותר לכם לבצע הוא לגשת לתיבת הדואר-האלקטרוני שלכם. בתיבה תקבלו אימייל ובתוכו קישור. כניסה לקישור הזה תאשר לפייסבוק שהאימייל שהכנסתם בפרופיל שלכם אכן שייך לכם, ובזאת סיימתם.
אם לאחר יותר מרבע שעה אינכם מקבלים את האימייל בתיבה, כנסו לתיבת הספאם שבתיבה שלכם לראות שהאימייל שלכם לא "סינן" במקרה את הדואר מפייסבוק לתיבה זו. אם בכל זאת האימייל לא מופיע שם – בקשו מפייסבוק לשלוח אימייל נוסף אליכם כדי שתוכלו לאשר את חברותכם בפייסבוק.

* * * *
לסיום – אם (אחרי שתרשמו) מתחשק לכם להוסיף אותי כחבר – אתם מוזמנים לעשות זאת בלינק הזה

להתראות בפייסבוק!

82 תגובות בנושא “איך נרשמים לפייסבוק – מדריך למתחיל”

  1. איך אני אמורה לעשות את זה אני נכנסת לרישום וזה אותומתית מכניס אותי לפייבוק של אמא שלי

  2. אני רוצה לפתוח פייסבוק אבל אני לא יודע איך וזה נראה מסובך תזרימו תשובות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אוהב אתכם

  3. אתתה לא עוזר לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. אבקש בבקשה אם אפשר את כל הפייבוק בעברית…התבלאות להרשמה באגלית אם אפשר לפהפוך את ההרשמה לעברית…בתודה….יהושע.

  4. אני פתחתי 5 פייסבוק לאחותי לאימא שלי ל2 ידידים ולחבר אז כנראה שאתם לא יודעים להשתמש אז איך זה יכול להיות שאתם לא פתחתם אפילו אחד? טוביי!

  5. לא הצלחתי להירשם מכיוון שמופיע לי שהאימייל שלי לא חוקי. אך זוהי הכתובת היחידה שיש לי. מה עושים?

      1. ממממממממממממממממממממההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

      1. 🙂 :-*
        פייסבוקקקקקקקקקקקקקקקק זה החייםםםםםםםםםם
        של כולםםםםםםםםםםםם (של כמעט כולם חח)….
        גמלי יש פייסבוק 🙂 חח

  6. הי טל.
    ניסיתי לפתוח כרטיס, וכתבתי אימייל לא בסיומת נכונה. תקנתי אך לא ראו זאת בהגדרות ולכן יצאתי מהיוזר שלי ועשיתי כינסה חדשה עם אותם הפרטים אך תקנתי את האימייל. .
    ואז ראיתי שנהייתי יוזר חדש ללא חברים שכבר אושרו, וגם ראיתי את היוזר הישן עדיין מופיע ואין לי אליו גישה.
    מה עושים?
    תודה מראש מאיה

    1. שאלה: יש לך שם שני? ואם יש אז הוא במקרה יצחק?ואולי במקרה שם המשפחה שלך הוא שושן? ואם ענית כן אל כל השאלות האלה אז אי יושבת לידך בכיתה

    1. היי אבנר,

      1) לחכות ולהתפלל.
      2) כשהחשבון יחזור (וזה כנראה יקרה תוך שבוע או שבועיים, כנראה), לא לכתוב יותר מסרים לאנשים שאינם חברים שלך. לכתוב אותם בקצב איטי. ולהוריד את נפח השימוש הכללי שלך באתר. גם לאחר שאתה יוצא מחסימת חשבון, אתה עדיין "חשוד" וכל פעילות "מוגזמת" שלך תוביל אותך מהר מאד לחסימה.

      בהצלחה.

  7. אם לא שינו שם שום דבר לאחרונה, אני לא אתפלא אם חלק ניכר מהמשתמשים לעתיד נתקעים בהודעה שהדפדפן שלהם לא נתמך בפייסבוק.

    1. האמת שאני מסופק שזה יכפיל את כמות הכניסות. אני כבר מקבל את רוב הכניסות (אני חושד) שקשורות למילות החיפוש. אם כבר, אני רוצה להעלות את כמות ה page views (שבתורו, עשוי להגדיל את מספר הכניסות הכולל, אך אני קצת מסופק – אדווח לך בעוד כמה שבועות אם תשאל).
      מה שכן, המוטיבציה לפוסט הנוכחי הגיעה לאחר שניסיתי לפתוח לאימי חשבון פייסבוק שבוע שעבר וגיליתי שכשנתקלים בבעיות זה יכול להיות מאד מתסכל עבור מי שלא יודע איך לפתור אותם. מכאן שהחלטתי (בעיקר מטוב לב האמת) לכתוב את הפוסט הזה.

      ואתה מצחיק 🙂

      טל

השאר תגובה