וורדקמפ – ההרשמה נפתחה (and so it begins…)

נתחיל עם השורה התחתונה.
בשעה זו נפתחו רישמית שעריו של אתר וורדקמפ 2007.
ואם תחליטו שבא לכם לפגוש את האנשים שכבר נירשמו (בדקות כתיבת הפוסט, יש כבר 19 נרשמים) – אתה יכולים לקפוץ ישר לדף ההרשמה ולהוסיף את עצמכם.
(פרטים נוספים: הכנס יתקיים ב- 25.10.2007 במכללת אפקה. ובחסות מושקעות מצד איגוד האינטרנט הישראלי, שיצאו מאד טוב – בכך שאירגנו לנו מקום ואיפשרו את הבאתה של לוריל מחו"ל להרצות אצלנו)

ונחזור לשורה העליונה:
באתר הרישמי תוכלו לקרוא מה זה וורדקמפ. אף על פי כן – אני רוצה להדגיש כמה נקודות שלא מודגשות באתר הרישמי:
1) וורדקמפ יהיה גדוש באנשים נעימים ומעניינים (חלקם גיקים של מחשבים, חלקם גרפומנים שנונים, עיתונאים, אנשי שיווק, אנשי עסקים, וחלקם אני…) – יהיה זמן מינגלינג בבוקר, ובארוחת הצהריים. וכשהכל ייגמר בערב, בטח נלך כולנו (טוב נו, לא כולנו), לאנשהו לאכול.
2) בוורדקמפ יהיו הרצאות מעניינות. איך אני יודע – כי האנשים שיהיו על הבמה, הם (לדעתי הצנוע) אנשים מעניינים. הם מבינים בעסקים, מבינים בבלוגים ומבינים באינטרנט – ויהיה להם מה לספר.
3) בוורדקמפ – תלמדו איך להקים בלוג (=אתר אינטרנט). יותר מזה, תכירו אנשים נחמדים שיודעים יותר טוב מכם (וממני) איך להקים בלוגים וישמחו לעזור לכם כשתקימו את הבלוג (או אתר) שלכם.
המשמעות של זה היא ש: אם חשבתם הרבה זמן עד כמה אתם רוצים בלוג משלכם, וראיתם שלשלם למישהו שיעשה את זה יעלה לכם יותר מידי כסף – הרי שהכנס מציע לכם אלטרנטיבה. בגלל שמטרת הכנס היא להעניק לך מה שצריך בשביל שתוכלו להרים אתר (מאד בדומה לזה שעליו "טל גלילי" נימצא) – בכוחות עצמכם. או לפחות, תוך כדי שיהיה לכם עם מי להתייעץ.

להתראות שם,
טל.

השאר תגובה