סיוע (בהתנדבות) להעביר בלוגרים מ"רשימות" לוורדפרס

"רשימות", הבלוגיה הייחודית בנוף הישראלי עומדת לבזר את הבלוגרים שבתוכו לוורדפרס. היום פורסם שבשבוע הקרוב ישוחרר כלי ההמרה אשר יאפשר לבלוגרים לעבור מרשימות לכל פלאטפורמת וורדפרס שם בחוץ.

אני מזמין את שאר חברי קהילת וורדפרס להציע את מה שאני מציע, אני חושב שכך כולנו נרוויח – עכשיו הזמן לעזור!

ההצעה: לאחר מחשבות החלטתי שאני מציע את עצמי לסייע ("בהתנדבות") לבלוגרי רשימות לעבור לבית חדש תחת פלאטפורמת וורדפרס תחת העקרונות הבאים:

  1. תשלום – הסיוע יינתן על בסיס תרומה. דהיינו, בלוגר שאין לו ממון יקבל סיוע בחינם. אך מי שמרגיש אסיר תודה וגם בעל אמצעים כספיים, מוזמן להודות לי על העזרה באמצעות תשלום כפי רצונו.
  2. קרדיט – מקבל הסיוע יעניק קרדיט על העזרה. על ידי מתן לינק מהבלוג החדש אלי (ומהבלוג הישן, בפוסט הפרידה).
  3. זמן תגובה – מרגע שאני אתחייב לעזור למישהו, האתר שלו יהיה באוויר תוך פחות משבוע (לעיתים אף פחות מיומיים). אך היות וייתכן ורבים מכם יבקשו עזרה (וגם כי אני בעל מפרנס), ייתכן ואני אבקש להמתין מספר שבועות (הראשון שמבקש, הראשון שיקבל).
  4. תמיכה טכנית – אינני מתחייב ללמד את השימוש במערכת אלא רק להקים אותה באופן איכותי. אני מעודד את חברי רשימות לסייע האחד לשני בלימוד המערכת (ואף אשמח לחבר בין האנשים שיפנו אלי כדי שיסייעו האחד לשני)

הטופס:

אם אתם מעוניינים בעזרתי, אנא מלאו את הטופס הבא ואשוב אליכם תוך 24 שעות.

5 תגובות בנושא “סיוע (בהתנדבות) להעביר בלוגרים מ"רשימות" לוורדפרס”

  1. יופי של דבר
    אני מצטרף להצעה של טל, כל מה שהוא אמר +
    אין לנו בעיה לספק אחסון יציב וסאב דומיין בחינם(או אחסון דומיין למי שיש) שיצטרפו לבלוגים אחרים שאנחנו מאחסנים בחינם. כולל תמיכה במייל, התקנת תוספים ועריכת תבנית\קוד אם צריך(לא משהו מסובך מידי, כן? אנחנו צריכים להרוויח כסף לסמים ואלכוהול, לא תמיד יש זמן).

    יש לציין שהתנאי היחיד שלנו הוא תוכן ופרסום.
    תוכן – אנו מאחסנים ברשת שלנו רק בלוגים שאנחנו אוהבים. עדיפות לנושאים : מוזיקה, ארוטיקה ופורנו(על כל הנישות, בלי לעבור על זכויות יוצרים), trash talk, bashing או כל נושא אחר שיגרור באזז ותגובות נאצה.
    פרסום – אסור לחלוטין. אנחנו לא מפרסמים בבלוגים ברשת ומצפים אותו דבר מבעלי הבלוג.

    מוזמנים לפנות
    eatmy [at] luf .co .il

  2. האם הכוונה להעביר אותם לוורדפרס עצמאי או לאכסניה כלשהי? במידה והם לא יצטרכו להרים את המערכת מאפס, אני ממליץ להכין מצגת פשוטה ולתת להם לבצע את כל התהליך, כך שהם יוכלו לעבור בזמנם החופשי וללא תלות באנשים לא מוכרים.

  3. מעשה יפה וחשוב.
    אני מוכן לתת איחסון לשנה לחמישה בלוגים על שרת חזק(בארץ). משאיר לך (טל) את החופש לבחור מי הם יהיו.
    יקבלו מערכת עובדת וגישת FTP למשך שנה תמורת לינק.

  4. כל הכבוד על היוזמה ועל המאמץ.
    אמנם הניסיון שלי לא גדול כל כך אבל אני גם אני מוכן לנסות לעזור כמיטב יכולתי לאנשים שם בחוץ.

השאר תגובה