טריילר לאירון-מן, הערך שלו בוויקיפדיה, ואקסו-סקלטון

אחי האהוב רז, סיפר לי שבקרוב (ב- 3.5.08) יצא סרט גיבורי על חדש (מעולם הגיבורים של MARVEL ) בשם Iron Man. עוד מגיל צעיר יש לי מקום חם בלב לגיבורי על, אבל באיירון-מן לא נתקלתי. העפתי מבט בטריילר (די חמוד האמת) –

רגע וויקיפדיה: החלטתי להעיף מבט על הערך של איירון-מן בוויקיפדיה (לינק). מאד התרשמתי מהיקף ההשקעה שבוצעה בערך הזה. עמוד השיחה שלו (לינק) מכיל 45 (!) פתילי דיונים. ועמוד הדיונים הקודמים מכיל עדכונים שבוצעו עוד היום. תופעה מרשימה…

פיקנטורה ממאמר הויקי – הידעתם ש

ורגע מדע:

איירו-מן, הוא גיבור-על שמבסס את כוחו על שריון חיצוני "סופר-מתקדם" (שנותן לו כוח, מהירות, כלי נשק וכו' וכו'). מה בין זה למציאות? שני קישורים:

  1. זרועות פרוסטטיות. (הפרוייקט האנושי הזה של דין קיימן, ממציא הסאגווי)
  2. אקסוסקלטון (שלד-חיצוני). BLEEX הוא פרוייקט הנדסי שמיועד לאפשר לחיילים-רגליים לסחוב משקל משמעותי לאורך מרחקים ארוכים.

אגב, הנה סרטון המדגים את הטכנולוגיה: (נישמע רועש משהו. וכמדומני, פורסם על זה משהו גם אצל הידען, וכמדומני הבעיה העיקרית במכשיר היא צריכת האנרגיה המטורפת שלו. נראה איך יתפתח…)

2 תגובות בנושא “טריילר לאירון-מן, הערך שלו בוויקיפדיה, ואקסו-סקלטון”

  1. אתה מבזבז את זמנך על שטויות כמו מדע, במקום לעסוק בדברים רציניים ולקרוא יותר קומיקס :]

    אניווי, אירון-מן הוא אחד הגיבורים המוכרים ביותר שיש, כשהוא נמצא רמה אחת מתחת לספיידרמן-בטמן-סופרמן-אקסמן-הענק, ולדעתי באותה רמה כמו קפטן-אמריקה או ארבעת המופלאים. הוא *מאד* מפורסם, אבל פשוט לא בארצנו הקטנה.

    הטריילר היה נראה לי כמו אקשן לא מזיק ברובו, וכנראה שגם כל הסרט יהיה ככה – שזה בסדר ורצוי לסרט קיץ.

    (לעומת זאת, הטריילר לגירסא החדשה של 'הענק', נראה גרוע כמו הסרט הגירסא הקודמת מלפני כמה שנים. מסיבה כלשהי, הנסיונות ליצור את המפלצת\הגיבור כדמות CGI יוצאים ממש מגוכחים כרגע..).

השאר תגובה