כיצד להאיץ iPhone 4 ישן עם iOS 7.1.2 באמצעות פריצה+תוכנות (הכל בחינם)

אם יש לכם iPhone 4 ישן עם iOS 7.1.2, ואתם רוצים שהוא יעבוד מהר יותר (מבלי להוציא כסף) – תקראו הלאה.

אז יש את הטריקים שאפשר לעשות בלי הרבה קושי: לוודא שאתם בגירסה 7.1.2 (ולא חלילה 7), לבטל אנימציה ושקיפות, לגבות תמונות ולהוריד אותם מהמכשיר, לבטל ריענון של אפליקציות, ודברים דומים. אפשר לקרוא עליהם עוד כאן, וכאן. החדשות הרעות הן שהטיפים הללו אינם מספיקים. המכשיר יעבוד מהר יותר, אבל עדיין לאט מידי.

בשביל לעבור לשלב הבא, מה שאתם צריכים לעשות הוא לפרוץ את המכשיר שלכם (קודם תגבו הכל). למרות שזה נשמע קצת מפחיד, לפרוץ את המכשיר זה די קל (וגם חוקי, לפי ויקיפדיה, למרות שזה יבטל את האחריות של אפל על המוצר שלכם – שבמכשיר כזה ישן כנראה שבינכה כבר אין לכם). מה שצריך זה לוודא שיש לכם iTunes מותקן, להתקין עוד תוכנה על המחשב – ואז פשוט להריץ אותה כשהמכשיר מחובר. הנחיות מ-א-ד מפורטות ונוחות נמצאות באתר כאן.

אחרי שתפרצו את המכשיר שלכם, עליכם לחפש ולהתקין את האפליקציות הבאות (דרך התוכנה Cydia):

1) NoSlowAnimations – אוטומאטית מאיצה את המעבר בין מסכים שונים בסדרי גודל. זו תוכנה מצויינת, והערך המוסף הגדול ביותר של כל הסיפור!

2) NoBlur – מאיצה עוד טיפה

3) Clear Background Apps – מאפשרת לסגור את כל תוכנות הרקע בלחיצת כפתור אחת

 

אייפון פרוץ מאפשר עוד כל מיני דברים נפלאים:

היכולת לבטל את ה voice control שעולה בלחיצה ארוכה (מה שאי אפשר לעשות בלי פריצה): מתקינים את התוכנה activator דרך Cydia, ואז משנים את הפעולה של לחיצה ארוכה.  go to Anywhere>Long hold(home button)>Do Nothing.

היכולת למחוק תוכנות של אפל שלא מעניינות אתכם.

HiddenSettings7 – מאפשר לשנות הרבה הגדרות.

הנה עוד רשימה של אפשרויות. והנה תוכנה לעשות ריסטארט לתוכנה של אייפון.

 

 

תגובה אחת בנושא “כיצד להאיץ iPhone 4 ישן עם iOS 7.1.2 באמצעות פריצה+תוכנות (הכל בחינם)”

השאר תגובה