מה בעצם בריא לנו ? (מקומות בריאים ברשת)

ידיד חדש העלה בפני שאלה ישנה. סביבנו נאסף כל כך הרבה ידע על בריאות, ועדיין – איך מתמודדים איתו ? איפה מוצאים אותו ? איפה נלמד כיצד ליישם אותו ? האם אנחנו לבד ברצון המוזר שלנו להיות בריאים ?

בעצבות, אין לי תשובה פשוטה. ואני משאיר שאלה פתוחה לקוראים "איך אתם עושים את זה ? איך אתם אוספים ידע ומיישמים מידע הקשור בבריאות ?"

לבינתיים, אני אצרף אליכם כמה קישורים שמשמשים אותי:

1) שיר השרירים של ד"ר דינה ראלט. בלוגרית מרתקת בנושאי ביולוגיה ובריאות. לאחרונה כתבה פוסט קצר וחשוב בשם "אמאלה…רעלים בסביבה ובגופנו". ששווה לקרוא.

2) הפורום לאוטיזם בגישה ביו-רפואית. עם הרבה מידע על טיפולים בריאותיים לילדים אוטיסטים (שרוב האנשים בארץ, לצערנו, לא שמעו עליהם). ובאופן אירוני, רוב המידע שנכון להם – מעניין ושווה ידיעה גם עבורנו. שם לדוגמא שמעתי לראשונה שלא כדאי לשתות מים מבקבוקי פלסטיק שעמדו בשמש. או שדיאודורנטים לרוב רעילים בגלל אלומניום (אבל יש דיאודורנטים על בסיס סודה לאפיה – אז זה בסדר 😀 ). או על שלל תוספים (כמו אומגה 3). או על הסכנה שבאכילת דגי ים בגלל כספית. או על הרעילות של מרככי כביסה. והרגישות של אנשים מסויימים לחומרי ריח סינטטיים (כמו בשמים, או האל ישמור – תרסיס "ריח חדש" שמרססים ברכבים שמוכרים אותם).

3) עמוד המאמרים של "אומגה 3 גליל". (שאצלם אני גם קונה אומגה 3, אבל לא מקבל עמלות…)

4) פורום לרפואה משלימה בתפוז. אנשים נדיבים בניסיון וידע שעונים לשאלות מזווית פחות קונבנציונאלית.

5) יש גם את באופן טיבעי. שאישית לא התנסיתי בו, אבל אישה יקרה ממליצה עליו – אז אני גם.
מכירים עוד קהילות טובות של יועצי בריאות אלטרנטיביים או מיין-סטרים ? שתפו 🙂

השאר תגובה