פגישת בוקר עם ד"ר רונית אנדוולט – בנושא המע"מ לירקות ופירות ב-18.6.09 (ההרשמה כאן)

שלום לכולם.

זמן הפגישה: ביום חמישי בבוקר, ב- 18.6.09 בשעה 10:00-11:00 בבוקר תתקיים הפגישה הראשונה של האנשים שמעוניינים במניעת הטלת המע"מ על ירקות ופירות. הפגישה פתוחה לכל מי שמעוניין להגיע, ומיקום הפגישה ייקבע לאחר שתהיה לנו הערכה של מספר האנשים שמעוניינים להגיע.

מטרות הפגישה הן:

  1. להכיר האחד את השני פנים אל פנים
  2. לפגוש דמות בעלת ידע שתוכל לענות לשאלות. לפגישה כבר התחייבה להגיע  ד"ר רונית אנדוולט (הנה מה שהיא כבר כתבה בנושא) (מנהלת התזונה מכבי שרותי בריאות, מרצה באוניברסיטת חיפה וחברה בעמותת עתיד) והיא תוכל לשמש עבורנו כמקור ידע באשר להשלכות של הטלת המע"מ לירקות ופירות (על סמך הידע המקצועי והאקדמי שלה). וייתכן ועד מועד הפגישה יתפנו עוד מספר דמויות להגיע (אני אעדכן את הפוסט הזה כשיהיו פרטים נוספים).
  3. להחליט על צעדי המשך בנושא

אם ברצונכם להגיע – אנא מלאו את פרטיכם בטופס הבא: (זה מה שיאפשר לי לדעת את דעתכם וגם כיצד ליצור איתכם קשר)
(ואם אתם בפייסבוק, אנא הזמינו את חבריכם לאירוע שפתחתי כאן. למי ששואל את עצמו למה גם בפייסבוק וגם פה, אני עונה על השאלה לאחר הטופס)

ש: למה גם מילוי פרטים פה וגם באירוע בפייסבוק ?
ת: מילוי פרטים כאן נותן לי באופן מרוכז את האימיילים והטלפונים של אנשים (כולל הדעות שלהם פחות או יותר), כך שאני יכול ליצור איתכם קשר באופן מאורגן (דרך הטלפון או האימייל). פייסבוק לא מאפשר לי לדעת טלפונים או אימייל באופן נוח. הייתי יכול להסתמך על מסרי פייסבוק, אבל משלב מסויים פייסבוק יכול להחליט שאני ספאמר ולמנוע ממני לשלוח הודעות (ואני יודע שחלקכם יתלוצצו על הנושא, אבל זה המצב).
אז למה בעצם לעשות אירוע בפייסבוק? בגלל ההפצה – כי אני יכול להזמין רק אתכם, ולא את החברים שלכם. בעוד שכשיש אירוע בפייסבוק, מאד קל לאנשים להזמין את החברים שלהם (ולהם להזמין את חבריהם). וכך האירוע יופץ יחסית בקלות.

מה יהיו צעדי ההמשך ?
תלוי במידת ההיענות. אם אני אגיע לפגישה לבד, אז לא הרבה. אם הרבה אנשים יגיעו לפגישה, אז ננסה לגלות מתי יהיה הדיון הבא על המעמ לירקות ופירות בוועדת הכספים של הכנסת (הנה לינק לסדר יום, אני מחכה שיעלו שם משהו מתאים). באפשרותינו להגיע לוועדה, נוכל לארגן אירועים ולהרחיב את ההסברה ולהגיע לתקשורת. ולאלו יכול להיות השפעה על הפוליטיקאים. ובמקרה ולא תהיה השפעה, אז אפשר תמיד ליצור רשימה שחורה מסודרת מאד של האנשים שלא לקחו אחריות רצינית על הנושא, ולהזכיר את הרשימה הזו בבחירות הבאות (שלפי עשרים השנים האחרונות, הבחירות הבאות יהיו עוד שנתיים, שזה לא הרבה זמן).
בקיצור, כקבוצה של אנשים אנחנו יכולים לעשות דברים מעניינים.
מילת המפתח פה היא נוכחות. תהיו נוכחים – וזה יקרה.

השאר תגובה