קריאה לסטודנטים להירתם למען "עיר לכולנו" (בבחירות לראשות תל-אביב)

סטודנטיות וסטודנטים,

לאחר חודשים ארוכים של עבודה בפורומים של תושבות ותושבים, פעילות ופעילים, מרחבי תל אביב, מהדרום, מהמרכז ומהצפון, לאחר שדנו יחד לעומק ויצרנו תכנית לשינוי פני העיר לטובת כלל התושבים, צעירים ומבוגרים, ילדים וקשישים, נשים וגברים, ערבים ויהודים, לאחר כל הדרך הארוכה הזו, מגיעות הבחירות ב-11.11.

הן כבר כמעט כאן, הבחירות. הסקרים מראים שאפשר להפתיע, שגם במקרה הגרוע הסיעה של עיר לכולנו במועצה תהיה גדולה מאוד, ובמקרה הטוב גם נגיע להתמודדות צמודה על ראשות העיר בסיבוב שני. אנחנו מרגישים את התמיכה ברחוב, בשכונות הדרום, בצפון הישן, בלב העיר, בעבר הירקון, בכל מקום בו אנחנו פועלים. עיר לכולנו היא סיפור הצלחה גדול, ולא רק של תושבי העיר בכלל, אלא גם של הסטודנטים בפרט:

* זו הרשימה היחידה שמתמודדת ברצינות עם בעיות התחבורה והדיור בעיר, וסוגיות אחרות שהן חיוניות במיוחד לסטודנטים ולצעירים, ומציעה תכניות מפורטות וניסיון חיים של פעילים שהקדישו עצמם למטרות האלה.
* זו רשימה סטודנטיאלית מלאה במועמדים סטודנטים במקומות ריאליים, ביניהם יעל בן יפת, שרון מלכי, עינת פודחרני, נמרוד בוכמן.
* זו הרשימה היחידה שמציעה חזון אמיתי ותקווה לסטודנטים המאמינים בשינוי חברתי, בחובה שלהם לחברה שבתוכה הם חיים. כתבתי בהרחבה על מה יש לעיר לכולנו להציע, והרוב נשאר רלוונטי מאוד. אני מצרף בקובץ את הפניה הקודמת.

ועכשיו מה? אנחנו צריכים אותך, סטודנטית, אותך, סטודנט, להשלים את המהלך הגדול הזה. אנחנו צריכים אתכם ברחובות תל אביב-יפו ואנחנו צריכים אתכם בקמפוס. אנחנו צריכים את כל העזרה שאתם יכולים להציע, ויש המון עבודה לעשות, בקמפיין, בהגדלת מעגלי התמיכה בעיר לכולנו עד לבחירות, וביום הבחירות.

ביום שלישי 28.10 בשעה 19:00
ניפגש בכיכר מסריק
לאספת סטודנטיות וסטודנטים למען עיר לכולנו

זו ההזדמנות להיכנס לפעילות בתקופה המכרעת שלפני הבחירות!

לא השתכנעת שהעזרה שלך חיונית? רוצה לשמוע עוד? בוא/י נדבר על זה, עוד היום בערב. מה היום בערב? בואי נדבר אחר הצהרים. אין לנו זמן לבזבז…

אלעד שאול זמיר, 0523-511311
סטודנט להיסטוריה ונציג סטודנטים לתארים מתקדמים
אוניברסיטת תל אביב

השאר תגובה